مصاحبه آرشیو خبر ها
در حال حاضر فکر کردن به اسکودتو زود است...

در حال حاضر فکر کردن به اسکودتو زود است...

دو تیم یوونتوس و ساسولو امروز بعد از ظهر به مصاف هم رفتند که بانوی پیر با نمایشی مطلوب توانست با نتیجه ی 2‐0 و با گل های گونسالو ایگوایین و سامی خدیرا حریف سرسخت خود را شکست دهد. این برد در حالی به دست آمد که رم بازی همزمان را با نتیجه ی 3‐2 به سمپدوریا واگذار کرد.

 

حالا یووه با چهار امتیاز اختلاف و یک بازی کم تر نسبت به رم در صدر جدول قرار گرفته است.

 

مکس آلگری در پایان این دیدار با خبرنگاران به مصاحبه پرداخت. او معتقد است که علی رغم افزایش فاصله ی امتیازی بیانکونری و جالوروسی نبرد برای کسب اسکودتو هنوز به پایان نرسیده است و راه زیادی باقی مانده است. آلگری در این باره گفت:

 

صرف نظر از شکست رم، هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. مساله مهم امروز برای ما برد بود و تیم در این راستا بازی خوبی ارائه داد و به هدف خود رسید. در نیمه دوم شاگردانم خیلی خوب بازی را کنترل کردند و دریافت نکردن گل در این بازی بسیار مهم بود که بازیکنان به خوبی از پس آن برآمدند.

 

یووه بار دیگر با سیستم 4‐2‐3‐1 به میدان رفت، با این حال در ادامه مکس سیستم خود را به سیستم سه دفاعه برگرداند. سرمربی توسکانی بیانکونری بازگشت به سیستم 3-5-2 را غیرمتحتمل نمی داند.

 

بازی کردن با سیستم 4-2-3-1 به منزله ی فراموش کردن سیستم های دیگر نیست، به خاطر اینکه این سیستم ها می توانند برگ برنده های مهمی برای ما باشند.

 

در پایان آلگری در مورد ادامه ی همکاری اش با یوونتوس و اینکه قرارداد جدیدی با باشگاه امضا خواهد کرد به صحبت پرداخت:

 

ایده ی من حرکت به سمت جلو با باشگاه است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. ممکن است همکاری من با باشگاه طولانی مدت باشد که در نهایت به من و باشگاه بستگی دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: